راه ورود به بهشت


lonly.girl

 

روزی مردی خواب دید كه مرده و پس از گذشتن از پلی به دروازه بهشت رسیده است. دربان بهشت به مرد گفت: برای ورود به بهشت باید صد امتیاز داشته باشید، كارهای خوبی را كه در دنیا انجام داده اید، بگوئید تا من به شما امتیاز بدهم.

مرد گفت: من با همسرم ازدواج كردم، 50 سال با او به مهربانی رفتار كردم و هرگز به او خیانت نكردم.

فرشته گفت: این سه امتیاز.

مرد اضافه كرد: من در تمام طول عمرم به خداوند اعتقاد داشتم و حتی دیگران را هم به راه راست هدایت می كردم.

فرشته گفت: این هم یك امتیاز.

مرد باز ادامه داد: در شهر نوانخانه ای ساختم و كودكان بی خانمان را آنجا جمع كردم و به آنها كمك كردم.

فرشته گفت: این هم دو امتیاز.

مرد در حالی كه گریه می كرد گفت: با این وضع من هرگز نمی توانم داخل بهشت شوم مگر اینكه خداوند لطفش را شامل حال من كند.

فرشته لبخندی زد و گفت: بله، تنها راه ورود بشر به بهشت موهبت الهی است و اكنون این لطف شامل حال شما شد و اجازه ورود به بهشت برایتان صادر شد!


نظرات شما عزیزان:

زهرا خانمی
ساعت9:52---2 تير 1391
عکس اولی واقعا بی نظیره مثل بهشته

تبریک میگم وب قشنگی داری


ghasem
ساعت22:54---23 خرداد 1391
سلام عزیزم وب قشنگی داری به ماهم سر بزن

نقطه
ساعت7:49---19 خرداد 1391
سلام
E.Azadi
توي يه جايي خوندم كه از زبان خدا نوشته بود: اكر رحمت من شامل موجودات نمي شد ، لحظه اي و كمتر از آن همه اهل دوزخ مي شدند.


رسول
ساعت20:08---18 خرداد 1391
سلام وب خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:,ساعت 20:11 توسط E.A| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



قالب پرشین بلاگ - پزشک متخصص - گویا آی تی - تک تمپ - سکوت | قالب بلاگ اسکای - گرافیک - وبلاگ